Bajs.

Firade angi igår. Riktigt trevligt måste jag säga!
Åt god mat o drack god dricka. Sen stack vi ner till Sun o tog stämpel. Sen gick vi nog världens längsta promenad till en trappuppgång o drack upp vårt vin.
Eftersom vi hade gått ungefär 5 mil dit hade vi ingen lust att gå lika långt tillbaks så vi beställde taxi o jag o mickis fick sitta i bagageluckan. Jätteläskigt!
Vi gick in iaf o det var sjukt mkt folk! Tappade såklart bort alla men det gick bra ändå. Jag nuddade nästan vid timbuk! haha...

Som vanligt blev dte donkan efter och på bussen på väg hem insåg jag att min kära mobil var borta... Kul för den som har tagit den. Känns så jävla pissigt just nu. Jag är verkligen jätteledsen...
Allt var på den telefonen. Bilder, sms som jag sparat, bokningsnummer och telefonnummer som jag aldrig kommer få igen...

Ska jobba ikväll o det känns verkligen inte kul.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback