A brand new day.

Ja dagen kändes värdelös när jag vaknade. Har väl inte blivit så sjukt mkt bättre.
Jag tänkte i alla fall försöka vara lite duktig idag så jag gick ut och klippte gräset. Så slipper pappa göra det när han kommer hem. Solen lyste ju i alla fall så det var ganska skönt. Jag kan ju säga det att svetten rann när jag var klar.
                                             
                                                                                                    
När klippningen var klar låg det ju massa avklippt gräs på gräsmattan. Jag tänkte va extra duktigt o krattade ihop allt gräs och slängde det i komposten. Bra gjort cathrin. Tack.

Jag har inte fått mitt jävla hår än. Fan vad arg jag blir. Om det inte har kommit imorn
måste jag ringa ner o fråga vad dom håller på med. Värdehandlingen från försäkringsbolaget
har inte heller kommit än. Hoppas det kommer imorn så jag o pappa kan åka in på lördag
o fixa ny telefon. Börjar bli less på det här stenåldersmonstret nu.

Ja vad kan man göra idag. Ska kanske plocka lite i mitt rum och här nere i köket. Dammsuga lite tror jag så det är fint imorn när pappa kommer hem. Kanske tar o tittar på sunes sommar för att muntra upp mig själv lite. Det blir väl ganska tidigt iväll för jag ska ju jobba imorn. Börjar sju o ska åka på ove till jobbet så jag lär ju åka lite tidigare.
För er som inte vet vem ove är så ska jag tala om det.
Det är min pärla. Mina söta lilla moppe som endast jag kan starta när han har stått stilla för länge.
Det gäller att ha rätta känslan när man kickar igång han.

Ne det här duger inte till mycket. Regnet smattrar på taket.

Over and out.








                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback