Tråkigt och roligt.

Idag fick vi papper från ursula om att det var en salong i kalmar som letade efter en tredjeårs elr en fjärdeårs elev. Jag ska skicka en ansökan ia alla fall.
Men sen har det ju dykt upp ett nytt alternativ. Lisa o Jossa ska ju dra till Gbg efter studenten. Jossa för o göra sitt fjärde år och Lisa ska söka jobb. Jag kanske hänger med dom. Hittar vi en 4 vore ju det jättebra. Vi är ju ändå 3 som delar isf. SKa nog åka dit o kika lite den här terminen! Men för dte är ju inte Kalmar helt ur världen.
Var på hudvårdklass igår. Det var från märket Mary Kay. Det var väldigt intressant. Men jag tycker ju allt som har med hudvård att göra är intressant. Det var lite för dyrt för mig för tillfället bara. Men sen ska jag nog testa på produkterna!
Ja idag ska jag klippa mormor. Tröööööök... Men man kanske får en våffla iaf!

Vi hade läggningsprov idag. Jag förstår inte varför jag tycker dte är så tråkigt. Jag borde ju tycka det är jätteroligt. Men det kanske kommer tillbaks. Det gick bra iaf, tydligen. Jag är inte riktigt nöjd mee frisyren men ursula var visst det så..

Det är nåt sjukt vad jag längtar till studenten. Bli helt fri från skolan. Det kommer kännas så skönt. Just nu har man bara nåt tungt hängande över sig. Då ska jag sticka till Oslo o jobba lite grann. Sen är det ju dags att flytta nåstans. Då blir det äntligen steget ut o flytta själv. Nu under dom här åren har jag ändå bott med helene.
Det bara kryper i mig tills jag får inreda o bestämma i min egna lägenhet.. Det blir bara ett lite dilemma. Vilken säng ska jag ta? Elr i början är det ganska enkelt. Då blir det sängen jag har här för jag måste ju sova i nåt när jag kommer hem. Men sen när mamma o pappa flyttar också måste jag ju välja. Den skönaste elr den största.. det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback