Resfeber?

Nej det kan man väl inte påstå direkt. Jag blir bara så irriterad över att det alltid ska vara nåt när jag åka iväg. Nu ska det ju bli storm, igen. Så jag kanske lär åka ner till Liljan och Lasse imorgon och sen åka därifrån till kastrup. Varför kan det bara inte gå som det ska...
Det ska bli så skönt att komma iväg. Jag blir så trött och deppig av det här vädret. Tänk om det blir såhär varje vinter? Jag förstår bara inte vart allt regn kommer ifrån? Hur mkt finns det egentligen?
Man får tänka att det inte bara är regn utan att det är änglarna som gråter.
Varför kan man ju undra. Men det kanske inte är så konstigt när man väl tänker efter. Så överdrivet mkt lycka finns det ju inte överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback