Bio.

Var på bio idag med Helene. Underbara älskade. Den var faktiskt bra men en väldigt tung film. Den var jobbig att se. Att se halva sin familj dö i en bilolycka. Hur går man vidare efter det?
Hur klarar man av dagarna?
Man tror att det aldrig händer en själv. Man tar inte vara på varandra på sättet man egentligen borde.

Men apropå köttfärs. David Bowie är grym!
Jag har aldrig lyssna på han innan men jag laddade ner ett av hans album för dte var en låt jag ville ha. Grym skiva. Inte massa kärlekslåtar o sånt dravel. Vardagliga saker och fantasi.. Det är så musik ska vara.
Man ska inte tänka så mkt. Bara sjunga om det som finns i huvudet för tillfället.. Nu vet ju inte jag hur han gjorde när han skrev musik. Han kanske tänkte jättemkt över det men det låter inte som det iaf.
Jaja bra är det iaf.
David Bowie


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback