Panache.

Ja på lördag drar vi till gbg. Jag jossa och lisa!
Tidigt på morgonen kravlar vi oss upp o far iväg mot götet. 11.30 ska vi vara på salong Panache, på avenyn(!), och provjobba. Jg blev skitnervös men vad har jag o förlora då? Är man bara sig själv o gör sitt bästa o lite till. Duger inte det, ja då är det bara o leta vidare. Men jag hoppas verkligen på det bästa.
Hon som vi pratade med skulle tydligen ha en mässa där då som vi skulle hjälpa till med då. Klippa o grejja.
Till kl.17.00 ska vi vara där. Sen blir det till o käka nåt o svida om till festkläderna för då är det party på G.

Ja det är en rolig helg som väntar. Vi åker hem på söndag igen och då är vi nog ganska så trötta skulle jag tro.

Göteborg


Idag fick jag thailandsbilderna också av peter och ulrika. Roligt o ha lite vanliga bilder. Det blir många bilder på lördag kan jag lova er!

Det är bara roliga helger som väntar nu. Nästa helg åker jag ju ner till mamma i asqhelon. Då på sändagen ska vi på spa o ladda inför den fullspäckade veckan. Det som är planerat är:
  • Jerusalen
  • Taba
  • Egypten
  • Döda havet
  • Asqhelon
Ja det blir nog rätt lagom på en vecka sådär.
Jag längtar!
döda havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback