Israel.

Ja min sista dag här. Skulle egentligen varit i Jerusalem men med min tur så har jag legat o kräkts halva natten så det blev ju inget Jerusalem.
Imorse när vi satt uppe på terassen så hörde vi 2 bombexplotioner, det lät i alla fall som det men mamma sa att israelerna ibland gör så att flygplanen får sånna ljudvalla så det låter precis som en bomb bara för att skrämmas. Men efter det där så kom det massa helikoptrar o flygplan som åkte mot gaza hållet.
Nu hördes det igen! Är lite småläskigt.. hoppas dom inte bombar oss bara!
Vi åkte i alla fall in till castro när jag kände mig bättre. Där skule jag ju köpa skorna som jag hittade där i söndags men då var det såklart slut i min storlek just den färgen som jag hade tittat ut. Men personalen sa att dom kunde beställa hem dom så mamma knde komma o hämta dom eftersom jag åker ju imornbitti. Men det var svårt för dom att få tag på den skon. Det var slut i hela Tel Aviv och i Ashdod. Till slut fick dom tag på skon från nåt litet ställe.
Det är lite konstigt väder nu. Igår låg en dimma över hal staden. Men det var sand odm hade blåst in från sahara. Det hade blåst bort imorse. Och det blåser väldigt ute nu. Det ska säkert komma regn imorn. Men det gör inte mig nåt för så sitter jag på planet.

Ja folket är lite speciella här nere. Och dom parkerar t o m sämre än mig!
Vi åkte förbi en parkering idag och då var det en bil som hade kört in snett o ställt sig så han tog upp 3 platser! En annan hade klämt in sig så halva bilen stod uppe på en förhöjdnad som visade att parkeringen slutade där.

Det ska bli kul o se vad dom ställer för frågor på förhöret när jag ska ut från israel. Dom var ju inte trevliga när jag kom in israel direkt. Men dte är bara att vara likadan tillbaka så ger dom sig.
Men nåt som stör mig så mkt är tjejerna här nere. Jag fattar inte, har dom aldrig sett en människa från ett annat land förut elr? Man blir granskad med bitchblick från topp till tå och upp igen.

Aja här sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback