Förkyldning.

Ja det var ju faktiskt 2 veckjor sen, dags o bli förkyld igen. Kul liv man har, Först är man i skolan från 8 till 20 sen är man hemma o är sjuk. Jippi. MEN det finns dom som har det värre men man måste få tycka lite synd om sig själv ibland.
Ja för en vecka sen låg jag på stranden o njöt av livet. Då hade jag ett kul liv. Underbart...
Ne nu måste man försöka ta nya krafter. Det är ju trots allt bara 3 veckor kvar till lovet, till israel. Solen igen. Härligt!

Vad har jag presterat idag då undfer min sjuka dag. Jag har tittat på hjärndöd tv så som "våra bästa år" och "lyckochansen". Sedan tog jag mig i kragen o satte igång en tvättmaskin o kokade makaroner o satte igång en film. Och nu sitter jag här o skriver, som att n¨n bryr sig vad jag har gjort idag?
Vill ni veta vad jag ska göra härnäst?
Jag ska tömma tvättmaskinen OCH diskmaskinen. Det ni. Kanske, men bara kanske, att jag packa upp också, men det ska mycket till.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback