Kunder.

Kunder finns det gott om. Alla är olika. Av olika slag. Vissa är petiga, andra 'är inte. Vissa är tysta och vissa pratar som om dom aldrig pratat förr. Det finns en uppsjö av kunder. Och det är jättebra att dom kommer och klipper sig.
Sen finns det ju dom som är lite för ärliga. Som min första kund idag. Det första hon kläcker ur sig när hon sätter sig i stolen är:
Åh jag är störtförkyld!!
Tack så hemskt mycket tänkte jag. VAD FAN GÖR DU HÄR? HEM OCH LÄGG DIG, BUMS!
På en gång börjar jag såklart känna efter. Och ja nog rinner näsan lite extra nu och ja det kliar visst lite i halsen. Så om jag blir sjuk nu.. Då är det inte kul att komma och vara en förkyld kund i fortsättningen ska jag säga.

Annars då?
Jo tack, ont i axlarna och trött i ryggen men man ska väl inte klaga. Det finns ju dom som kanske inte har några axlar och inte kan använda sin rygg. Det kan ju iaf jag så man ska väl vara tacksam antar jag.
Fått i håret nu äntligen. Känns skönt. Mörkt och långt. Det är bra. Ja annars har det väl inte hänt så mkt mer i mitt liv. Grannarna är lustiga men snälla ändå. Det är dom under nu alltså. Jag hatar fortfarande ungjävlen ovanför.

Imorn jobbar jag o sandra själva. Det ska bli skönt. Hon ska få tvätta håret på mig. Det ska bli skönt.

Nu mina vänner är jag väldigt hungrig men vad kan man äta, som dessutom ska vara nyttigt? Ingen aning.

Ha en trevlig kväll, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback