Vardag igen.

Inte för det har varit någon helg direkt. Vart kurs hela helgen. Det var faktiskt riktigt intressant. Visst, vi kan ju allt det där redan, men det låg längst bak i hjärnan. Nu kommer man ju tänka mycket mer på det vilka slags personligheter kunden har. Analytiker eller entusiasmerare?

Ja det blev en lång vecka. Och egentligen är det ju lång helg som kommer nu men jag ska ju jobba in dom dagarna jag är ledig för att gå på vissas student(!) så jag ska ju vara på salongen på måndag och onsdag. Men aa, kanske inte är där till kl18.00 iaf. Finns ju inte så mkt att göra ändå...
Dåligt väder idag med. Trist med regn. Men hellre det än att det ska blåsa idiotmycket. Men imorn skulle det bli finare igen. Skönt.. Synd bara att man ska va i skolan hela dagen o eftermiddagen. Men det är lika bra så vi blir klar med projektarbetet nån gång.

Hade dans igår med. Det gick jättebra faktiskt. Äntligen har dom krångliga stegen satt sig. Va lite orolig där ett tag i torsdags faktiskt. Men Ylva tycke iaf att jag var jätteduktig, haha ;D
Och mys igårkväll. Så mysigt...

Imorn drar mamma o pappa till israel. Skönt för dom. Åka ner till Taba o ha det underbart. Mamma ha ju blivit stammis där nu på sistone.

Nej hörni, nu ska jag plocka lite i mitt rum så jag får upp lite värme i kroppen. Helene ska ju jämt ha dörrn öppen så man fryser ihjäl!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback