donkdonkbadonk

Åh vad kul det var på dansen idag. Var skiträtt att det skulle gå piss på raggan eftersom jag inte kunnat va med på jättelänge. Men som tur va så va det andra som inte heller vart det så vi gick igenom allt från början. Så jävla roliga danser. Speciellt den andra. Bara släppa loss o shejka satan med rövva! Man får fram så mkt dold energi så det är stört. Men skitkul.
Bollywooden gick väl mindre bra på första delen efter jag var sjuk sist o inte kunde va med. Men bara jag lär mig stegen ordentligt så går det nog bra. Eller det måste gå bra, jag ska fan stå längst fram med en annan tjej. Sen andra delen var så jävla rolig. Världens härligaste låt. Bara jag sätter stegen på musikalen och popingen också så kommer det bli nonerskanoners!
Biljetterna släpps ju på måndag. Asså det är inte långt kvar. Sen kommer det inte kunna bli mer dans för mig... Känns så grymt ledsamt. Jag kommer verkligen sakna det. Har hållt på i 10 år nu. Och bara sluta sådär.. känns jävligt surt. Men det kommer inte finnas nån tid till det. Det är ju så när man ska flytta o så.. Men livet gå vidare, MEN jag kanske kommer igen. En vacker dag (i drömmarna) står jag där på scenen på wallmanssalonger och är så jävla grym.

Jaja, drömma får man bara man kommer tillbaks till verkligheten sen... Det är ju det som är det kniviga.

Ja idag var det exakt 2 månader kvar till studenten. 12 juni. Kommer gå så fort. Och alla muppungar hemma går ju ut den 8 och då ska jag minsann vara med och fira för den 7 åker jag hem :D
Sen kommer ju då fråga, vad ger man bort i studentpresent? När man är pank?
Får klura ut det där, har knappt 2 månader på mig nu ju.

På lördag bär det av. Växjösjön runt. Kommer bli jobbigt. Kommer bli slitigt. MEN jag ska klara det! Jag måste helt enkelt för det är ju pinsamt o bärja gå efter bara 10 minuter om det är andra i spåret. Jag har ju sprungit runt iaf 2/3 delar en gång. Det är ju där sista biten sen. Aja det ska bli skönt iaf för det sa bli vackert väder. Och vackert väder gillar vi ju.

Godnatt, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback