3/4 av familjen

Idag kom ligan ner. Ett gott skratt som vanligt när man får höra om pappas bravader. Ibland kan mn ju börja undra om vi verkligen är släkt.. ;)
Ja iaf så hade mamma med sig mina skor nu då!
Mina studentskor: 
165947-6

Och conversen:
image10

sen kom ju min älskling också :D
165947-8

Den här helgen har ju verkligen kännts som sommar måste jag säga. Helt underbart. Sprang t o m runt sjön igår (nästan runt hela iaf ). Och det var inte igår. Var bra länge sen jag va där o grejja.
Har ett rum här som behöver storstädas, igen, men jag orkar verkligen inte. Måste duscha först.
Det var så skönt i solen idag. Jag tror jag somnade faktiskt.
Jag är sjukt trött faktiskt...

Hej på er. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback